6 Mayıs 2018 Pazar

Usta Oyuncu Yakup Yavru ''Mut Zeytinini Biliyorum'' Dedi.

Geçtiğimiz günlerde; genç oyuncu ve şovmen Onur Yaprakçı' nın, ''Onur Yaprakçı Talk Show'' isimli gösterisine katılmak üzere, zeytin ve zeytinyağıyla ün yapmış Mut ilçesine gelen usta oyuncu Yakup Yavru, gösteriden önce ilçe halkıyla kucaklaştı. Tecrübeli oyuncu hayranlarının yoğun ilgisiyle karşılaştı.



Mut zeytininin ve Mut zeytinyağının üretildiği bir fabrikayı ziyaret eden usta komedyen; ''ben Mut zeytinyağını daha önceden biliyorum. Mut Emniyet Müdürlüğü' nün geçtiğimiz yıllarda düzenlediği bir tiyatro oyunu için Mut' a geldiğimde tatmıştım. Tadı damağımda kaldı. Tekrar yemeye geldim. Ama zeytinin yanına çay verin'' dedi. Esprileriyle orada bulunan insanları güldüren Yakup Yavru, sıcak kanlı ve samimi tavırlarıyla takdir topladı. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder